forums
סיפור חיים
כאן תוכלו למצוא כתבות על סיפורי חיים מיוחדים.
אולי יעניין אתכם גם :
חוגגת 100
שפרה בלום חוגגת 100, "לא יכולתי לחשוב על מקום שהייתי רוצה לחיות בו יותר מאשר כאן, ואני מאוד שמחה להיות פה". כך חוזרת ואומרת גב' שפרה בלום לכל המבקרים אותה בבית אבות משל"ב שבעפולה.
לקריאה
סיפורים קצרים על חיים ארוכים
שני סיפורי חיים של דיירי בית האבות משל"ב עפולה המשרת את תושבי העמק. מקום נדיר המאכלס דיירים עם סיפורי חיים מרגשים. סיפורו של נוחים ויסמן וצילה קוריס.
לקריאה
מצלמה עושה היסטוריה
מתוך הכתבה של דנה ויילר-פולק שהתפרסמה בעיתון "הארץ".
לקריאה
ערב יום הזיכרון
שיר לאדם בצר לו מאת קובי וינר ששכל את בנו שקד ז"ל
לקריאה
נולדתי בפעם השלישית
אברהם רוזנק יליד העיירה דזיאלושיץ Dzialozyce במערב פולין במחוז קלץ, מספר: נולדתי שלוש פעמים – בפעם הראשונה כאשר יצאתי לאוויר העולם, בפעם השנייה כאשר שרדתי את השואה (במאי 1945) ובפעם השלישית כאשר הגעתי לארץ. היה זה ב- 12 במרץ שנת 1947, כאשר דרכו רגלי על אדמת ארץ ישראל והתחלתי חיים חדשים.
לקריאה
סיפור חייך שווה ספר
שנים של תיעוד אישי ומשפחתי לימדו אותנו, שהדור הצעיר מבקש בלהט להתחבר אל שורשיו, לדעת על מוצאו ועל הדורות שקדמו לו במשפחה. הפתרון: הפקת ספר חיים
לקריאה
איזה עולם קטן
במהלך החיים כל אדם נתקל במקרי "איזה עולם קטן" שמואל דרורי מספר על המקרים שלו
לקריאה
הומואים על הבמה
בתל אביב התאספה קבוצת פנסיונרים הומואים כדי להרים הצגה על חייהם.
לקריאה
מי יבנה, יבנה לי קבר
גימלאי רוסי בנה לעצמה חלקת קבר עם מצבה בעודו בחייו, והוא מטפח אותה יומיום, כדי שלא "יגנבו" לו את הקרקע.
לקריאה
תיעוד סיפורי חיים של ניצולי שואה
פרויקט מרגש בין סטודנטים לדיירי משען בתי אבות, שנשא את הכותרת "אמץ ניצול ולוחם", שבמסגרתו נפגשו סטודנטים עם ניצולי שואה ותיעדו את סיפור חייהם, הגיע לשיאו במפגש שהתקיים בין דיירי "בית ברמת אביב", מרשת בתי הדיור המוגן של משען.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.