forums

אבידור

מרכזי בריאות לרגל ולגב

 
צלצלו אלינו :
053-9374745
 
מידע כללי

רשת "avidor מרכזי בריאות לרגל ולגב" החלה פעילותה בתחום ההנעלה האורתופדית והמדרסים בשנת 1939.
אבידור היא רשת משפחתית העוברת מדור לדור.
היום בשנת 2012, רשת avidor מרכזי בריאות לרגל ולגב מנוהלת על ידי נכדו של יוסד הרשת, רן אבידור. 
החזון המנחה את בעלי הרשת לאורך כל שנות קיומה:
לאפשר לכל אדם, בכל גיל, הליכה בריאה, נוחה ונעימה.
מעט על הרשת:
" avidor " מוכרת על ידי גופים רבים כולל משרד הביטחון, משרד הבריאות, כל קופות החולים, חברות ביטוח רבות ועל ידי א.י.ל. –האגודה  הישראלית לסוכרת. אנו מציעים שירותינו לכל המחפש פיתרון לבעיות הקשורות להליכה וליציבה. אנו מחויבים בעשייתנו עבור לקוחותינו למצוינות, חדשנות, הישגים, מקצועיות ונעימות.

מה ביכולתנו להציע?  מדרסים מסוגים שונים, בדיקות פיזור לחצים ובדיקות הליכה בניתוחו של ד"ר משה איילון, מומחה לביומכניקה,  מגוון מוצרים אורתופדיים: אביזרי ספורט, נעלים פיזיולוגיות ומחטבות: ה- MBT- פתרון מצוין לשיפור היציבה וחיזוק השרירים, מגוון נעלי נוחות ממיטב המותגים- להשגת הליכה נוחה, נעליים אורתופדיות – שהן נעליים בבניה אישית או נעלי מדף שעברו התאמות בהתאם לצרכיו האישיים של כל לקוח,  אביזרים אורתופדיים לגב, לידיים ולברכיים.

 avidor מובילה את שוק המדרסים וההנעלה האורתופדיות בארץ, ומציעה מגוון פיתרונות המתבססים על הטכנולוגיות החדשניות ביותר. מומחי הרשת מבקרים בתערוכות וכנסים מקצועיים כדי לשמור על רמת ידע ראשונה במעלה.
avidor מפעילה קורס יחיד מסוגו בארץ המכשיר את דור ההמשך: הנעלה רפואית ובניית מדרסים, בשיתוף "קמפוס שיאים", אוניברסיטת תל אביב" בו מרצים טובי הרופאים בארץ.
הנכם מוזמנים להיכנס לאתר אבידור מרכזי בריאות לקבלת אינפורמציה נוספת על הרשת, פועלה ומגוון מוצריה.

אתר אבידור: http://www.avidorhc.co.il/ 
סניף ראשי:  רחוב פינקס 60, תל אביב. טלפון: 03-544-2113
טלפון ארצי: 1700-700-295
רשימת סניפים:http://www.avidorhc.co.il/he/branches.html

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.