forums

בית אבות משל"ב עפולה

האגודה למען הזקן בעמקים

 
צלצלו אלינו :
04-6527777
 
מידע כללי

להרגיש בבית
בית אבות משלב עפולה מציג מגוון שירותים העונים על צורכיהם הפיזיים, החברתיים והתרבותיים של הקשישים הגרים בו. הבית הוקם ב – 1974 בשותפות של שבע מועצות אזוריות ושלוש ערים בעמק יזרעאל ופועל כמלכ"ר .

בית האבות שוכן בכניסה לגבעת המורה , על אם הדרך מעפולה לגליל. קרבתו למרכז רפואי ה"עמק" מקנה למיקומו יתרון חשוב. הבית משתרע על שטח של 50 דונם , טובל בדשאים , בעצי נוי ומשקיף לעמק הירוק הפרוש לרגליו.

מיקומו של הבית , תכנונו האדריכלי ואופן אחזקתו משרים על כל באי הבית אווירה פסטורלית שקטה ונינוחה .הבית נמצא ברובו במפלס אחד , ללא צורך במדרגות, כשלכל חדר יש דלת יציאה לחצר המטופחת ומאפשרת לדיירים לצאת באופן חופשי.

בבית האבות  עובד צוות טיפולי מקצועי גדול הנותן מענה לכל צורך של מטופל מההיבטים השונים ורואה את בעבודתו שליחות . הצוות ותיק , דואג להשתלם ולהתפתח מבחינה מקצועית ואכן ניתן לראות זאת בכל תחום .

בית האבות רואה את עצמו כחלק מהקהילה בה הוא פועל וככזה שותף לפרויקטים קהילתיים רבים לדוגמא: פרוייקט כלבי ליטוף , טיפוח החן , מחשבים וכו'.

בבית האבות  ישנן מחלקות המותאמות למצבים התפקודיים השונים : תשושים , סיעודיים  ותשושי נפש , דבר המאפשר לקשיש הגר אצלנו רצף של טיפול ושירות בכל מצב .

הבית בפיקוח משרד הבריאות ומשרד הרווחה




דבר המנכ"ל
בית האבות משל"ב בעפולה, הוא אחד מרשת בתי אבות ציבוריים מקבוצת אש"ל. והוא משמש מאז הקמתו כבית אבות איזורי להתיישבות העובדת ולמגזר העירוני באזור העמקים. בית האבות הוקם על שטח של 50 דונם וכולל 31,000 מ"ר של שטח בנוי במפלס אחד, המאפשר תנועה נוחה לכל דייר כולל דיירים סיעודיים ומוגבלים.

בבית האבות 5 מחלקות פעילות, 3 מחלקות סיעודיות המחולקות לפי מצבו התתפקודי של הקשיש, מחלקה מוגנת לתשושי נפש, ומחלקה לתשושים.
בימים אלה פועל פועל בית האבות לשדרג מחלקה נוספת של תשושי נפש בעלות של 5,000,000 ש"ח.

בית האבות מוקף מדשאות, צמחים, פרחים ועצים המשרים אווירה פסטורלית ומיוחדת. במקום ניתן למצוא צמחים מזנים מיוחדים, פינות ישיבה ומסלולי הליכה למוגבלים.

בבית האבות מועסק צוות מקצועי ותיק, בעל אוריינטציה של נתינה ודאגה לקשיש, הרואה בעבודתו שליחות ציבורית ושם את הזקן בראש מעייניו.
מוסדות ממשלתיים כגון: משרד הבריאות, משרד הרווחה, המוסד לביטוח לאומי ומערכות הבריאות השונות, רואים את בית האבות כמוסד איכותי ביותר הזוכה לציוני שבח, הן ברמה הטיפולית בקשיש והן ברמה הסביבתית.

בבית האבות מכון פיזיותרפיה מהמשוכללים בארץ עם צוות עובדים מיומן ומקצועי המעניק שירות ברמה גבוהה ביותר. 

המועצה לארץ ישראל יפה העניקה לבית האבות ציוני שבח של 5 כוכבי יופי במשך חמש שנים רצופות, ובשנת 2008 אף זכה הבית בפרס הגבוה ביותר ברמת בתי האבות בישראל - בדגל היופי.

החזון שלי עבור בית אבות משל"ב הוא להמשיך ולתת ככל יכולתי לתושבי ודיירי הבית. שירותים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר, לשמור על כבוד הזקן ומשפחתו ולבצע את השליחות הלכה למעשה תוך שילוב דברי חז"ל: "ואהבת לרעך כמוך" והדיבר החמישי "כבד את אביך ואת אימך". 


פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.