forums

אוזן קשבת

מכשירי שמיעה ואביזרים

 
צלצלו אלינו :
053-9374534
 
מידע כללי

אוזן קשבת הינה קליניקה לטיפול ושיקום הפרעות שמיעה מכל הסוגים, ומספקת שירות לאלפי לקוחות למעלה מ- 20 שנה. חשוב לנו, באוזן קשבת, לתת יחס אישי באווירה משפחתית, תוך הקפדה על רמה מקצועית גבוהה. 


לאוזן קשבת קיימים הסדרי תשלום והשתתפויות עם ביטוח לאומי, משרד הביטחון וכל קופות החולים – כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית.


באוזן קשבת ניתן למצוא טיפול מקיף בכל הנוגע בבעיות שמיעה: 
• רופאי אף אוזן וגרון לקופ"ח לאומית, מאוחדת ומכבי.
• בדיקות שמיעה מקיפות למבוגרים וילדים.
• יעוץ התאמה וכיוון מכשירי שמיעה.
• מעבדת תחזוקה ותיקונים של מכשירי שמיעה.
באוזן קשבת קיימים כל סוגי וגדלי מכשירי השמיעה הקיימים בעולם.  אנחנו, באוזן רקשבת, מקפידים על רמה גבוהה מאוד של מכשירי שמיעה ולכן אנו מתאימים מכשירי שמיעה מחמשת החברות הגדולות והמובילות בעולם. סוגי המכשירים מפורטים בדף המשך "תחומי טיפול"


פגישת יעוץ ללא תשלום
למעוניינים להגיע לפגישת יעוץ, עליכם להצטייד בהפניית רופא לבדיקת שמיעה. לאחר מכן תוכלו לתאם אצל מזכירותינו בדיקת שמיעה ופגישת יעוץ עם מומחה ללא תשלום. כמו כן, במידה וברשותכם קיימות תוצאות בדיקת שמיעה עדכנית (לא יותר מחצי שנה) תוכלו לתאם פגישת יעוץ עם מומחה ללא תשלום.

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
 

השאירו פרטים וצוות האתר ישמח לעזור לכם

* במילוי הטופס הינך מאשר/ת העברת הפרטים לאתר "בגילנו" וכן העברתם לנותני השירות באתר. יתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה להעביר את הפרטים לבית העסק או שהפרטים יועברו באיחור. אנו ממליצים להמנע מלרשום בהערות מידע אישי או רגיש / חסוי. כמו כן, מומלץ לא להשאיר פניות במקרים דחופים.

אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.