forums

ארגון כנסים לבני גיל הזהב

ארגון תערוכות וכנסים הוא תמיד הפקה מורכבת, שצריכה להתבצע ביד מאוד בטוחה ומדויקת. זה נכון כשמדובר בתערוכות בינלאומיות גדולות, וזה נכון גם כשמדובר בתערוכות ובהפקות הרבה יותר קטנות. אז מה עושים ואיך מוודאים שהכנס או התערוכה יצאו לפועל כמתוכנן? את כל התשובות תמצאו כאן.
 
ארגון כנסים לבני גיל הזהב
ארגון תערוכות וכנסים, בין לאומיים או מקומיים, כרוך תמיד בהרבה מאוד תכנון מוקדם, שאם מתבצע בצורה חובבנית, עלול לגרום להרבה בלגן. זה נכון כשמדובר בארגון תערוכה של צייר גדול ודגול בחו"ל, אבל זה נכון גם כשמדובר בארגון תערוכת ציורים שציירו בני הגיל השלישי המתגוררים באחד מבתי הדיור המוגן בארצנו הקטנטונת.

 

לעשות זאת בעצמכם

אם אתם בעלי דיור מוגן שמעוניינים להעמיד כנס או תערוכה, אתם יכולים לדאוג לכל הפרטים בעצמכם ויכול להיות שתצליחו להפיק אירוע ברמה גבוהה. אבל, אם אתם בוחרים לעשות זאת בדרך הזאת, אתם צריכים לקחת בחשבון שתצטרכו להפסיק לעבוד בעצמכם, ולעסוק ימים כלילות רק בהפקת התערוכה או הכנס שלכם. אחרי הכול, כשמדובר בארגון תערוכות וכנסים בין לאומיים או שלא, חייבים לעבוד מסביב לשעון: קודם כל – לדאוג למקום שבו יתקיים האירוע; אם מדובר בתערוכה – להעביר לשם את כל הציורים או מיצגי האמנות האחרים – מה שאומר שצריך ליצור קשר עם חברת הובלות שמתמחה בתחום; להפיק הזמנות מיוחדות מספיק כדי לשלוח למי שאמור להגיע ולדאוג לשליחתן; ליצור קשר עם קייטרינג איכותי – במידת הצורך, כי כנס ללא אוכל הוא לא כנס איכותי; לדאוג לצלם שיצלם תמונות מרגשות מהאירוע אשר יהוו מזכרת מקסימה לאורחים ועוד ועוד דאגות – לפרטים הגדולים והקטנים.

אין ספק שאפשר לעשות זאת, ואפילו בצורה טובה, אבל זה מצריך הרבה מאוד זמן והשקעה.

 

חברת הפקות שעושה זאת עבורכם

בוודאי שכאשר מדובר בארגון תערוכות וכנסים בין לאומיים אבל גם כשמדובר בארגון תערוכת ציורים של בני הגיל השלישי, פנייה לחברת הפקה המתמחה בארגון כנסים ותערוכות יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד זמן והרבה מאוד כאבי ראש. חברת הפקה שכזאת תיקח על עצמה את כל הארגונים והסידורים הנדרשים – כולל הפקת הזמנות ושליחתן וכולל הזמנת קייטרינג וצלם, וכל מה שאתם תצטרכו לעשות הוא פשוט לישון בשקט ולהגיע לאירוע כשאתם רגועים ובטוחים שהכל יתקיים על פי התכנון. 

 

אמנם, תצטרכו לשלם לחברת ההפקות עבור ארגון האירוע, אבל זה יחסוך לכם הרבה מאוד זמן – ששווה הרבה מאוד כסף, ויאפשר לכם להסיר כל דאגה מלבכם בנוגע לאירוע – וזה כשלעצמו שווה לא מעט.

 

ההמלצה שלנו: בין אם אתם מארגנים כנס או תערוכה בין לאומיים ובין אם אתם מארגנים תערוכת ציורים של בני הגיל השלישי, שהיא בעלת חשיבות עצומה לציירים עצמם ולבני משפחותיהם, שכרו את שירותיה של חברת הפקות ותהיו הכי רגועים שרק אפשר להיות.

 

בהצלחה!

 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
האם חדרי בריחה מומלצים לקבוצות בגיל מבוגר?
חדרי בריחה הם טרנד חדש ומצליח בעולם הבילויים, חדרי הבריחה מציעים משימה נגד הזמן, האם תספיקו לצאת מהחדר בפחות מהזמן שניתן לכם. אנשים רבים בוחרים לבלות בחדרי בריחה והם ללא ספק סחפו אחריהם את כל חובבי המשחקים בכל גיל, גם בגיל מבוגר.
לקריאה
מופע בידור טלפתיה לגיל הזהב
יש כאלה שחושבים שאחרי גיל 70 החיים נגמרים אבל מי שבאמת מבין עניין ובאמת אוהב לצחוק וליהנות מבין שזה בדיוק הגיל שבו החיים מתחילים להיות מהנים במיוחד. במאמר זה נציג בפניכם אופציה מעניינת ולא שגרתית לבילוי הבא שלכם.
לקריאה
נופש ואירועים ייחודיים לגיל השלישי
גם בני הגיל השלישי רוצים ליהנות, לנוח, ולנפוש לפעמים, ועל כן יש צורך בהפקת נופשים ואירועים אשר מתאימים בדיוק ליכולותיהם ולצרכיהם של בני הגיל השלישי. מאחר ובני גיל הזהב כבר ראו וחוו הרבה מאוד דברים לאורך חייהם צריך לנסות למצוא דרכים להפתיע ולרגש אותם מחדש.
לקריאה
סטנד אפ לגיל הזהב
בטוחים שכבר מיציתם את כל אפשרויות התעסוקה והפנאי לגיל הזהב? ראיתם כבר מספיק הצגות ואתם מכירים את כל הסרטים? או שאולי אתם עייפים מחוג אנגלית ותפירה? מסתבר שגם בגיל הזהב אפשר ליהנות, ואפילו בגדול. מופעי סטנד אפ מיוחדים לבני גיל הזהב מגלים את כל החלקים המצחיקים שאחרי גיל 80.
לקריאה
ארגון כנסים לבני גיל הזהב
ארגון תערוכות וכנסים הוא תמיד הפקה מורכבת, שצריכה להתבצע ביד מאוד בטוחה ומדויקת. זה נכון כשמדובר בתערוכות בינלאומיות גדולות, וזה נכון גם כשמדובר בתערוכות ובהפקות הרבה יותר קטנות. אז מה עושים ואיך מוודאים שהכנס או התערוכה יצאו לפועל כמתוכנן? את כל התשובות תמצאו כאן.
לקריאה
הטבות בשלייקס לבני הגיל השלישי
שלישי בשלייקס היא יוזמה חדשה ומבורכת במיוחד של השר אורי אורבך ז"ל שעמד בראש המשרד לאזרחים ותיקים. החברה המוציאה לפועל את היוזמה היא לא אחרת מחברת "סטייל – ניהול והפעלת מועדוני לקוחות בע"מ", המפעילה את מועדון "ותיקים ונהנים". במאמר שלפניכם נפרט אודות הטבות שלישי בשלייקס לבני הגיל השלישי המגיעות להם מדי שבוע ושבוע.
לקריאה
בילוי במוזיאונים עם הנכדים
אם אתם מחפשים דרך מיוחדת במינה לבלות עם הנכדים, בילוי במוזיאונים יכול להיות בחירה מצוינת – עבורם ועבורכם. אולי במחשבה ראשונה זה ייראה לכם מוזר, כי איזה ילד היום מתעניין במה שקרה פעם ורוצה לבקר במוזיאון, אבל תתפלאו לשמוע, שהרבה מהם רוצים. אחרי הכול – תלוי באיזה מוזיאון בוחרים ולא פחות חשוב – עם מי הולכים. הנה מספר רעיונות לבילוי קצת אחר.
לקריאה
שירה בציבור לגיל הזהב
אין ספק כי אחת מהפעילויות החברתיות המהנות ביותר בגיל הזהב הינה ערבי שירה בציבור. ערבים אלו מתקיימים בתדירות גבוהה יחסית בבתי גיל הזהב, במתנסים מקומיים ועוד.
לקריאה
בידורית - פתרון הגברה מצויין לדיור מוגן
חושבים לערוך מסיבה בתוך בית האבות? כדאי שתכירו את הבידורית ואת כל היתרונות שלה בדרך למסיבה יוצאת מן הכלל!
לקריאה
יום העצמאות למבוגרים
מסיבת קריוקי לבני הגיל השלישי
לקריאה
 
1 2 3 4
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.