forums

ייבוא אישי של תרופות מצילות חיים

תרופות אינן משמשות אותנו רק בעת קירור קל, כאב ראש או צינון. לעיתים התרופות הן הדרך היחידה שלנו להישאר בחיים. אך מה עושים כשהתרופות הדרושות אינן זמינות לרכישה בארץ? כאן שיטת הייבוא האישי נלחצת לעזרתנו ומאפשרת לנו להזמין ארצה תרופות מצילות חיים במחירים שפויים ואף זולים יותר.
 
ייבוא אישי של תרופות מצילות חיים
תרופות בייבוא אישי – הכירו את השיטה

 

ייבוא אישי של תרופות מצילות חיים מאפשר לכל אחד ואחד מאיתנו לקבל את הטיפול התרופתי הדרוש לו – גם אם התרופות שלו הוא זקוק אין קיימות בישראל, אינן כלולות בסל התרופות או טרם אושרו על-ידי הרשויות. עבור חולי סרטן למשל, הטיפולים יכולים לעלות הון תועפות וכך גם התרופות לשימוש שוטף, וגם מבחינה זו ייבוא תרופות הופך למומלץ ביותר: יתרון משמעותי של שיטת הייבוא האישי טמון במחיר, שכן את התרופות המיובאות ניתן לרכוש במחירים זולים יותר – גם כאשר מדובר בתרופות יקרות במיוחד.

 

אלו תרופות אפשר לייבא?


למרבה השמחה הרשימה ארוכה והאפשרויות רבות. כיום אפשר לייבא ארצה תרופות לחולי סרטן (שד, קיבה, כליה, ריאות, בלוטות הלימפה וכיוצא באלו), תרופות לחולי הפטיטיס C, תרופות לטיפול בגידולי ערמונית, תרופות לטיפול במיאלומה נפוצה, תרופות לטיפול במחלות דם ועוד.

 

לסל התרופות חוקים משלו


מדי שנה עולה לכותרות בארץ נושא סל התרופות, וישנו דיון ציבורי בנוגע לסוגי התרופות שהוא כולל לפי החלטת משרד הבריאות. מכיוון שהסל אינו יכול לכלול את כל התרופות באשר הן, מטבע הדברים ישנן כאלו שנשארות "בחוץ", משמע החולים שזקוקים להן אינם נהנים מסבסוד כלשהו. עבור חולים קשים, שתלויים בתרופות שאינן כלולות בסל, שיטת הייבוא האישי היא פתרון נהדר. באפשרותם לייבא ארצה תרופות מצילות חיים במחירים הוגנים, ובעצם לעקוף את הרכב סל התרופות הישראלי.

 

הזמן הוא נכס יקר מפז
כשמדובר במחלות מסכנות חיים, לא פעם הזמן משחק לרעתנו. כל יום שעובר עלול להעמיד את החולה בסכנה גדולה יותר, ולכן יש להשיג את התרופות כמה שיותר מהר – ויפה שעה אחת קודם. הודות לשיטת הייבוא האישי, ניתן לקבל תרופות דחופות במהירות יחסית, מבלי להתעכב יתר על המידה בשל הליכי זכאות מסורבלים שמציב משרד הבריאות (גם עבור תרופות הכלולות בסל).


להקדים תרופה...


אם התרופה הרלבנטית לכם טרם אושרה בישראל, באפשרותכם להקדים את המערכת ולנצח את גלגלי הביורוקרטיה החורקים. ישנן תרופות רבות שכבר אושרו לשימוש בעולם, אך עדיין לא אושרו על-ידי הרשויות הישראליות מסיבה כזו או אחרת. כאמור, זמן שווה חיים ולא תמיד יש את האפשרות לחכות עד שהתרופה הדרושה תקבל את כל האישורים. שיטת הייבוא האישי אומרת שמה שטוב לאמריקאים ולאירופאים, טוב גם לישראלים – ולכן אין שום בעיה להזמין בייבוא אישי תרופות שאושרו בארצות הברית ובאירופה ולהשתמש בהן בישראל.

 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ייבוא אישי של תרופות מצילות חיים
תרופות אינן משמשות אותנו רק בעת קירור קל, כאב ראש או צינון. לעיתים התרופות הן הדרך היחידה שלנו להישאר בחיים. אך מה עושים כשהתרופות הדרושות אינן זמינות לרכישה בארץ? כאן שיטת הייבוא האישי נלחצת לעזרתנו ומאפשרת לנו להזמין ארצה תרופות מצילות חיים במחירים שפויים ואף זולים יותר.
לקריאה
חקירות אישות בגיל השלישי
אנשים רבים בני הגיל השלישי מעוניינים להתגרש, או חושדים בהצטרפותה של צלע שלישית למערכת היחסים שלהם. במאמר הבא נפרט כל מה שאתם צריכים לדעת בטרם ביצוע חקירות אישות בגיל השלישי.
לקריאה
כיצד הטכנולוגיה מקלה על החיים בגיל השלישי?
רובנו יודעים כי בהלוך הזמן, החיים עלולים שלא להקל עלינו כלל, בדגש על בהגיעו של האדם לגיל השלישי.
לקריאה
תחושת בדידות מוגברת בקשישים
קשישים שסובלים מירידה בשמיעה, בראייה או מבעיות הליכה ושיווי משקל מדווחים על תחושת בדידות מוגברת
לקריאה
המזרונים הטובים ביותר לבעיות בגב
בעיות גב הינן שכיחות בקרב האוכלוסייה ובכל הגילאים. מי שסובל מבעיות אלו, יודע עד כמה קשה היא השינה בלילות ועוד יותר מכך, הקימה בבוקר שהופכת להיות בלתי נסבלת עם כאבים נוראיים שאף מורגשים לאורך כל היום.
לקריאה
כמה טיפים בטיפול בהרטבת לילה
הרטבת לילה היא סיטואציה רפואית ופסיכולוגית לא נעימה כלל וכלל, אבל ברת טיפול
לקריאה
טיפול באלצהיימר באמצעות בובות
פרויקט חדש שמפעילה לאחרונה עמותת עמדא לחולי אלצהיימר בשלבים מתקדמים של המחלה
לקריאה
יום השואה הבינלאומי: על פוסט טראומה של ניצולי השואה
יום השואה הבינלאומי חל היום, זהו זמן טוב לנסות ולהבין את ההתמודדות של הניצולים עם החוויה הטראומתית שבשואה
לקריאה
התמודדות עם הבדידות בעקבות פטירת בן / בת הזוג
לקריאה
מלחמת כלות בחמות
במערכת היחסים בין כלות לחמות, טמונים מוקשים רבים. אולם את רובם ניתן לנטרל אם מבינים את המצבים שיוצרים אותם.
לקריאה
 
1 2 3
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.